Hanki oikeita asiakkaita ja seuraa tuloksia


Digimainonnan etu on tavoittaa oikeat asiakkaat oikealla hetkellä. Kohdistamisen voi tehdä monin eri tavoin käyttäjän avainsanoista hänen vierailuhistoriaansa, demografioihin tai jopa valmiin kohderyhmän kaksoisolentoryhmiin. Asiakas tavoitetaan eri ostopolun vaiheista hiukan eri digimarkkinointimetodeilla, mutta jokainen niistä tähtää yhtenäisen brändin rakentamiseen.

Online-mainonnalla tiedät tarkasti, kuinka paljon eri mainokset tai kanavat tuottavat myyntiä.

Haluan enemmän asiakkaita

Google-markkinointi

Hakusanamainonta (SEM) on erittäin konversiohakuinen mainontamuoto. Youtubea, Gmailia ja display-verkostoa voi hyödyntää lisäksi myös brändimielikuvien rakentamiseen ja tunnettuuden kasvattamiseen. Olemme virallinen Google Partner.


Facebook-, Twitter- ja Linkedin-mainonta

Some-mainonta erittäin tehokas keino tavoittaa uusia käyttäjiä ja laajentaa suosittelijapohjaa. Me pidämme huolen, että tiedät täsmälleen mistä kanavasta ja toimenpiteestä asiakkaasi tulevat.


Ohjelmallinen ostaminen

Real-time-bidding (RTB) on keino ostaa mainostilaa sieltä, missä se kulloinkin on edullisinta tai tehokkainta.

Anna asiakkaidesi löytää sinut hakukoneoptimoinnin (SEO) avulla

Suomalaiset tekevät päivittäin huikeat 30 miljoonaa Google-hakua ja ensimmäiset hakutulokset saavat leijonanosan klikkauksista. Moderni hakukoneoptimointi ei tyydy hokemaan avainsanoja tai kikkailemaan viimeisimmillä algoritmimuutoksilla.

Moderni hakukoneoptimointi on osa sisällöntuottostrategiaa ja on kiinteästi integroitu mainontaan. Niin Googlen kuin meidänkin tarkoituksena on tarjota asiakkaalle häntä hyödyntävää sisältöä.

Jos et ole läsnä asiakkaan ostopolun aikana, et ole myöskään läsnä silloin kun päätöksiä tehdään.

Haluan parantaa sijoituksiani

Hyödynnä email-markkinointia ja tee enemmän lisämyyntiä vanhoille asiakkaillesi

Moderni sähköpostimarkkinointi on luonteeltaan jälkimarkkinointia, sillä vastaanottajan kanssa yleensä on jonkinlainen suhde olemassa. Varsinaisen mainostamisen lisäksi sähköpostia käytetään hyväksi palveluiden käyttöönottovaiheessa (onboarding) sekä asiakaspidon (churn-rate) parantamiseen.

Sähköpostimarkkinointi alkaa rekisterin keräämisellä ja se pitää integroida osaksi muuta markkinointia ja sisällöntuottoa. Analytiikan avulla jokaisesta viestistä pyritään optimoimaan parempi ja tehokkaampi kuin edellinen.

Markkinoilla on lukuisia sähköpostimarkkinointi- ja markkinoinnin automaatiojärjestelmiä eri hintaluokissa. Autamme sinua valitsemaan tarpeisiisi sopivan ja rakentamaan siitä tehokkaan markkinointikoneen.

Haluan tehdä parempaa sähköpostimarkkinointia