Ota digimainonnastasi enemmän asiakkaita, mutta vähennä kuluja

Super-otteella digimainonnasta saadaan usein rutistettua enemmän asiakkaita tai pienennettyä sen kuluja. Parhaimmillaan onnistuu molemmat.

(Rehellisyyden nimissä me usein neuvomme kasvattamaan mediabudjettia. Mitä enemmän käyttää, sitä enemmän saa. Mutta pitää käyttää fiksusti.)

Meillä ei mainostilejä jätetä oman onnensa nojaan. Super Analyticsin mainontatiimi vahtii herkeämättä tilannetta ja optimoi asiakkaan mainostiliä yhteisesti sovittujen käytäntöjen mukaisesti. Jatkuva raportointi pitää tilanteen myös asiakkaan tiedossa.

Digimainonnalla tavoitat oikean asiakkaan oikealla hetkellä. Kun mainonnan lisäksi myös analytiikka on asetettu oikein, voidaan olla varmoja tulosten oikeellisuudesta.

Online-mainonnalla tiedät tarkasti, kuinka paljon eri mainokset tai kanavat tuottavat myyntiä.

Haluan enemmän asiakkaita

Digimarkkinoinnin eri kanavista löytyy juuri sinun yrityksesi tarpeisiin sopiva yhdistelmä, on sitten kyse brändirakennuksesta, tunnettuuden lisäämisestä tai suoraan myynnin kasvattamisesta. Eri kanavat tarjoavat erilaisia kohdistamistapoja avainsanoista nykyisten asiakkaiden kaksoisolentoryhmiin. Kohdistamiskeinojen avulla löydät juuri ne asiakkaat, jotka parhaiten tukevat yrityksesi markkinointia.

Google-markkinointi

Hakusanamainonta (SEM) on erittäin konversiohakuinen mainontamuoto. Youtubea, Gmailia ja display-verkostoa voi hyödyntää lisäksi myös brändimielikuvien rakentamiseen ja tunnettuuden kasvattamiseen. Olemme virallinen Google Partner.


Facebook-, Twitter- ja Linkedin-mainonta

Some-mainonta erittäin tehokas keino tavoittaa uusia käyttäjiä ja laajentaa suosittelijapohjaa. Me pidämme huolen, että tiedät täsmälleen mistä kanavasta ja toimenpiteestä asiakkaasi tulevat.


Ohjelmallinen ostaminen

Real-time-bidding (RTB) on keino ostaa mainostilaa sieltä, missä se kulloinkin on edullisinta tai tehokkainta.

Hakukoneoptimoinnilla (SEO) tuplaat näkyvyytesi

Suomalaiset tekevät huikeat 30 miljoonaa Google-hakua joka päivä. Ne menevät kuitenkin hukkaan, jos yrityksesi ei näy ensimmäisten hakutulososumien joukossa.

Miehittämällä sekä maksetut mainokset (SEM), että ylimmät orgaaniset hakutulososumat, kaksinkertaistat mahdollisuutesi. Tämä on tärkeää, sillä hakukonetta käyttäessään, asiakas on jo hyvin pitkällä ostoprosessissaan.

Ensimmäiset hakukoneoptimoinnin toimenpiteet on hyvä tehdä jo sivustoa suunniteltaessa. Näin varmistat, että sivut ovat Googlen ja muiden hakukoneiden helposti löydettävissä, sekä haluamasi avainsanat varmasti mukana näkyvyyttä rakentamassa.

Moderni hakukoneoptimointi ei kuitenkaan tyydy hokemaan avainsanoja tai kikkailemaan viimeisimmillä algoritmimuutoksilla. Nykyaikainen hakukoneoptimointi on osa sisältömarkkinoinnin strategiaa ja integroitu kiinteästi myös mainontaan.

Haluan parantaa sijoituksiani

Hyödynnä email-markkinointia paremmin ja tee enemmän lisämyyntiä

Nykyaikainen sähköpostimarkkinointi ei ole enää pelkkää mainosviestien huutamista ilmaan tai ostetuille sähköpostiosoitteille. Me autamme sinua segmentoimaan markkinointirekisterisi ja kohdistamaan viestisi paremmin. Näin viestisi on vastaanottajalle hyödyllinen ja relevantti. Tämä ja sopiva viestitiheys takaavat hyvän myyntituloksen.

Automaattinenkin sähköpostimarkkinointi koetaan henkilökohtaiseksi palveluksi. Lyhyt normaali asiakaskohtaaminen pitenee, kun sitä jatketaan sähköpostimarkkinoinnin puolella niin palvelun käyttöönottoa valmisteltaessa kuin jälkihoidonkin saralla. Super Analyticsin avulla lisäät yrityksesi ja asiakkaasi kontaktipisteiden määrää luontevasti, parannat asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta.

Sähköpostimarkkinointi alkaa rekisterin keräämisellä ja se pitää integroida osaksi muuta markkinointia ja sisällöntuottoa. Analytiikan avulla jokaisesta viestistä pyritään optimoimaan parempi ja tehokkaampi kuin edellinen.

Markkinoilla on lukuisia sähköpostimarkkinointi- ja markkinoinnin automaatiojärjestelmiä eri hintaluokissa. Autamme sinua valitsemaan tarpeisiisi sopivan ja rakentamaan siitä tehokkaan markkinointikoneen.

Haluan tehdä parempaa sähköpostimarkkinointia