Analytiikka ei ole työkalu, se on mielentila


Verkkosivulaskuri on analytiikan ensimmäinen askel. Keräämisen lisäksi tietoa pitää analysoida ja verrata johonkin. Analytiikka on läsnä kaikkialla, missä tehdään tietoon perustuvia päätöksiä. Mikä tahansa analytiikkajärjestelmäsi tai -tiimisi on, sen pitää antaa sinulle ehdotuksia. Muuten se ei ole analytiikkaa.

Haluan lisätietoja

Google Analytics tai Adobe Analytics

Emme tyydy oletusasennukseen. Me asennamme yrityksesi liiketoimintaa tukevan analytiikkaratkaisun ammattilaisen otteilla. Koska mielestämme analytiikan pitää auttaa päätöksententeossa, eikä vain laskea kävijöitä.


Miksi verkkosivustosi on olemassa?

Neljä väittämää, viisi peruskysymystä, kolme perustarkoitusta. Näillä KPI-workshop-työkaluilla yrityksesi digipresenssille syntyy liiketoiminnallinen tarkoitus ja mittaristo sen onnistumisen seuraamiseen.


Datan visualisointi SuperBrain-dashboardilla

SuperBrain on oma työkalumme datalähteiden yhdistämiseen ja datan visualisointiin. Räätälöitävä dashboard on erityisen hyvä ratkaisu silloin, kun sidosryhmät haluavat tarkastella tulosmittareita reaaliaikaisesti.

Kun tarjonta ylittää kysynnän, asiakaskokemus ratkaisee

Konversio-optimoinnin tavoitteena on ohjata asiakasta kohti yrityksen määrittelemää tavoitetta, on se sitten ostotapahtuma tai lisämyynti. Tunnetuin konversio-optimoinnin metodi on A/B-testaus, jossa osa asiakkaista ohjataan testiversioon ja osa kontrolliversioon. Ylivoimaisesti suurin osa konversio-optimoinnista on kuitenkin paremman asiakaslupauksen kirkastamista.

Verkkokaupan tai rekisteröitymislomakkeen lisäksi konversio-optimointi on olennaisesti läsnä erilaisten palveluiden onboarding-vaiheessa sekä kaikessa sähköpostimarkkinoinnissa.

Haluan lisätietoja

Muutakin kuin web-analytiikkaa

Datatieteilijämme pureskelevat muutakin dataa kuin verkkosivukäyntejä. Autamme sinua keräämään myös ns offline-tietoa asiakkaidesi liikkeistä tiloissasi tai ulkomainostesi vaikutusalueella.

Autamme sinua myös yhdistämään ja analysoimaan erilaisia datalähteitä, kuten avointa dataa (big data), somedataa, sijaintitietoja tai yrityksesi jo valmiiksi keräämää tietoa.

Poikkeamien ja korrelaatioiden löytäminen luovat oivalluksia, joiden avulla voit entistä enemmän palvella asiakkaitasi. Tai löytää jopa kokonaan uusia liiketoimintamalleja.

Haluan lisätietoja