UTM-parametreilla vertaat kokonaisuutta useista suunnista

Google Analytics kertoo mille sivulle käyttäjiä on tullut. Ilman UTM-parametreja et kuitenkaan tiedä minkä ansiota se on. Pahinta on se, ettet tiedä kuinka paljon mikäkin toimenpiteesi on tuottanut myyntiä.

UTM-parametreilla voit korvamerkitä liikenteen tarkasti. Silloin tiedät täsmälleen mistä postauksesta tai linkistä on tullut eniten käyttäjiä ja eniten myyntiä.

Näin voit verrata toimenpiteitä ja kampanjakokonaisuuksia useilla eri tavoilla.
UTM-parameterit analysoinnissa

UTM-parametrit voi lisätä osoitteen perään käsinkin, mutta virheiden ja sekaannusten vaara on suuri.

Kannattaakin käyttää työkalua, joka luo linkiksi tehtävän osoitteen automaattisesti sekä myös dokumentoi käytettävät parametrit.

Lataa ja kokeile!

Lataa URL-builder

Täytä lomake ja lataa yrityksellesi yhteinen Google Sheetsiin rakennettu URL-builder.